Wat is jouw verhaal?

Net zoals ik pleit voor het echte verhaal bij het ontwikkelen van een merkstrategie geldt dat ook voor personal branding. Ik ga geen imago bedenken maar haal de echtheid, de essentie van iemand naar boven.

In de loop van de jaren schreef ik steeds vaker voor directie of bestuursleden hun persoonlijke content in de vorm van speeches, columns en vlogs. Wat mij opviel is dat mensen vaak denken dat zij een bepaald beeld van zichzelf moeten neerzetten terwijl de kracht juist in de authenticiteit zit. Wat is jouw drijfveer en missie? En hoe breng je dat zo sterk mogelijk naar voren?

Daarom ontwikkelde ik

Story of your Life

Een kort en zeer effectief programma voor ondernemers, directie- en bestuursleden waarin een ‘levens interview’ de kern van het proces vormt en de karakter-evolutie van de hoofdpersoon bloot legt.

Authentic authority model

Door inzicht te krijgen in je karakter-evolutie wordt je eigen verhaal zichtbaar en sterker zodat je in vol vertrouwen een zuivere koers kunt uitzetten naar de toekomst.

Story of your life bestaat uit drie fases:

Voor iedere fase maken we een reis langs de feiten, de sociale aspecten en de obstakels in jouw leven.

Story of your life bestaat uit twee dagdelen waarin een videoanalyse plaatsvindt en het ‘levensinterview’ plaatsvindt. In het derde en laatste dagdeel wordt de uitwerking gepresenteerd en geëvalueerd.

Speech writing & personal content

Bij voorkeur hebben we eerst het traject van Story of your Life gedaan want daardoor kan ik me veel gemakkelijker verplaatsen in de persoon voor wie ik de speech schrijf en kan ik ook daadwerkelijk vanuit zijn/haar drijfveren en waarden en normen schrijven.

Maar uiteraard kan ik ook direct aan de slag voor een speech opdracht: jubileum jaar, reorganisatie, belangrijke aankondiging ik heb in het verleden al vanuit zeer veer verschillende perspectieven speeches voor directeuren en bestuurders geschreven.

Het voorgesprek is belangrijk hierbij, ik hoor graag wat de persoonlijke ideeën en gevoelens zijn om een zo’n impactvol maar ook eigen verhaal uit te werken.

In het verlengde van speeches schrijf ik ook columns, blogs, video scripts, brieven etc. waarbij het belangrijk is een boodschap sterk en persoonlijk over te brengen.

This website uses cookies