Likewise XL
In de vorm Likewise XL fungeren we als hands-on partner voor organisaties en bedrijven die een (deel)project uitbesteden. Samen met mijn uitgebreide Likewise netwerk nemen wij een project uit handen, zorgen we voor sterke communicatie, maximale conversie van de boodschap en een strakke productie.
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/01/picture_decoration_01.png)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/02/likewise_xl_img_002.jpg)
Cases
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/03/likewise_xl_img_003.jpg)
Officiële onthulling kunstwerk Gerard Philips
In opdracht van Philips vertelden we het verhaal van Gerard Philips en werd het kunstwerk door de heer Jakobs, CEO van Philips aan burgemeester Dijsselbloem van Eindhoven aangeboden.
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/03/likewise_xl_img_014.jpg)
CJG Rijnmond
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/03/likewise_xl_img_004.jpg)
Omarmprijs – gemeente Amsterdam
In opdracht van de gemeente Amsterdam verzorgen we jaarlijks de Omarmprijs van Amsterdam in samenwerking met AT5.
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/03/likewise_xl_img_005.jpg)
Rituals
Voor Rituals bedachten en produceerden we een sterke zomer activatie om het merk en hun nieuwe zomer-lijn te promoten. Met de activatie stonden we op stranden en festivals in Nederland en Belgie.
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/03/likewise_xl_img_006.jpg)
RCN jubileum
Voor RCN verzorgde Likewise verschillende communicatie trajecten, internal branding en re-branding trajecten, campagnes en als kers op de taart verzorgden we (in samenwerking met Verwiel) in 2022 het 70 jarig jubileum van RCN vakantieparken.
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/likewise_xl_img_023.jpg)
RCN
Na een helder positioneringstraject ontwikkelden we verschillende campagnes voor RCN vakantieparken. RCN is al vanaf haar bestaan een maatschappelijk betrokken organisatie die de winst deelt met mensen voor wie een vakantie niet vanzelfsprekend is, dat vertaalden we in: ‘Goed voor elkaar’.
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/03/likewise_xl_img_009.jpg)
Philips
Gerard Philips, een van de founding fathers van Philips is te lang de man op de achtergrond geweest. Tijd om hem en zijn erfenis een plek in de geschiedenis maar ook toekomst te geven met een spraakmakend kunstwerk voor de stad Eindhoven. Om zijn verhaal te vertellen werkten wij een bijzondere videoproductie uit die Philips op social media maar ook in het Philips museum verspreidde.
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/03/likewise_xl_img_015.jpg)
De Markt maakt Amsterdam
Amsterdan telt 31 markten. Markten die allemaal een belangrijke identiteit hebben en een belangrijke rol in Amsterdam. Hoe ziet die markt er van de toekomst straks uit? Om dit te bepalen is er een gesprek nodig tussen marktondernemers, bestuurders, marktbezoekers, buurtbewoners etc.
Met de Markt maakt Amsterdam startten we een campagne om met elkaar een beeld te krijgen van de markt van de toekomst.
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/03/likewise_xl_img_018.jpg)
Equigy
In opdracht van transmissienetbeheerder TenneT kwam de vraag om voor een revolutionair crowd balancing platform een naam, visuele identiteit en positionering uit te werken. Dat werd Equigy, the crowd balancing platform.
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/03/likewise_xl_img_019.jpg)
Hotel Management School NHL Stenden
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/likewise_xl_img_022.jpg)
RCN vakantieparken
Het zeventig jarig bestaan van RCN vakantieparken was een mooie gelegenheid voor een re-design van hun visuele identiteit. Samen met Studio Minsk zijn alle 18 vakantieparken in Europa voorzien van een nieuwe, eigentijdse en frisse RCN identiteit.
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/likewise_xl_img_021.jpg)
La Trappe
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-1.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-2.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-3.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-4.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-5.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-6.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-7.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-8.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-9.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-10.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-11.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-12.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-13.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-14.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-15.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-16.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-17.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-18.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-19.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-22.jpg)
![](https://likewise.nl/wp-content/uploads/2024/04/logo-21.jpg)