Likewise XL

In de vorm Likewise XL fungeren we als hands-on partner voor organisaties en bedrijven die een (deel)project uitbesteden. Samen met mijn uitgebreide Likewise netwerk nemen wij een project uit handen, zorgen we voor sterke communicatie, maximale conversie van de boodschap en een strakke productie.

Cases

Onderstaand een greep uit recente cases: fysieke live momenten in de vorm van events en activaties, through-the-line campagnes online en offline en branding trajecten.
Events & activaties

Officiële onthulling kunstwerk Gerard Philips

In opdracht van Philips vertelden we het verhaal van Gerard Philips en werd het kunstwerk door de heer Jakobs, CEO van Philips aan burgemeester Dijsselbloem van Eindhoven aangeboden.

Events & activaties

CJG Rijnmond

CJG voert een nieuwe manier van werken in. Hoe kun je dit je medewerkers beter laten ervaren door hen letterlijk vooruit te laten bewegen met elkaar?! In een bijzondere en op maat gemaakte wandeling komen bedrijfscultuur, verbinding en ambitie bij elkaar.
Events & activaties

Omarmprijs – gemeente Amsterdam

In opdracht van de gemeente Amsterdam verzorgen we jaarlijks de Omarmprijs van Amsterdam  in samenwerking met AT5.

Events & activaties

Rituals

Voor Rituals bedachten en produceerden we een sterke zomer activatie om het merk en hun nieuwe zomer-lijn te promoten. Met de activatie stonden we op stranden en festivals in Nederland en Belgie.

Events & activaties

RCN jubileum

Voor RCN verzorgde Likewise verschillende communicatie trajecten, internal branding en re-branding trajecten, campagnes en als kers op  de taart verzorgden we (in samenwerking met Verwiel) in 2022 het 70 jarig jubileum van RCN vakantieparken.

Campagnes

RCN

Na een helder positioneringstraject ontwikkelden we verschillende campagnes voor RCN vakantieparken. RCN is al vanaf haar bestaan een maatschappelijk betrokken organisatie die de winst deelt met mensen voor wie een vakantie niet vanzelfsprekend is, dat vertaalden we in: ‘Goed voor elkaar’. 

Campagnes

Philips

Gerard Philips, een van de founding fathers van Philips is te lang de man op de achtergrond geweest. Tijd om hem en zijn erfenis een plek in de geschiedenis maar ook toekomst te geven met een spraakmakend kunstwerk voor de stad Eindhoven. Om zijn verhaal te vertellen werkten wij een bijzondere videoproductie uit die Philips op social media maar ook in het Philips museum verspreidde.

Campagnes

De Markt maakt Amsterdam

Amsterdan telt 31 markten. Markten die allemaal een belangrijke identiteit hebben en een belangrijke rol in Amsterdam. Hoe ziet die markt er van de toekomst straks uit? Om dit te bepalen is er een gesprek nodig tussen marktondernemers, bestuurders, marktbezoekers, buurtbewoners etc.

Met de Markt maakt Amsterdam startten we een campagne om met elkaar een beeld te krijgen van de markt van de toekomst.

Branding

Equigy

In opdracht van transmissienetbeheerder TenneT kwam de vraag om voor een revolutionair crowd balancing platform een naam, visuele identiteit en positionering uit te werken. Dat werd Equigy, the crowd balancing platform.

Branding

Hotel Management School NHL Stenden

Hotel Mangement School NHL Stenden wil zich sterker positioneren als kwalitatieve en innovatieve Hotel Management School.
Branding

RCN vakantieparken

Het zeventig jarig bestaan van RCN vakantieparken was een mooie gelegenheid voor een re-design van hun visuele identiteit. Samen met Studio Minsk zijn alle 18 vakantieparken in Europa voorzien van een nieuwe, eigentijdse en frisse RCN identiteit.

Branding

La Trappe

Verscherpen van de positionering en marketing strategie van la Trappe. Ontwikkelen campagne video Proef de Stilte en contentplatform.

This website uses cookies